tisdag 3 november 2009

underbara underbara!!!!!

Denna helgen har varit helt grymt bra!!Kom hem i onsdags ifrån Piteå..Jag & Catta tog tåget till Göteborg & de kändes tungt & trist & lämna alla..men behövde till min lilla Theodor som va där.
Dock på tåget så säger Johan att han kollar flyg till Göteborg på tors/fredagen..blev väldigt väldigt glad & visste att Theodor också skulle bli de för gisses så mycket dom gillar varandra!!
Fredagsmorgonen kom,Linda & Andreas hämtade upp mig & vi åkte till flygplatsen där Johan precis landat & väntade på sin väska....fick tårar i ögonen när jag såg honom även fast de bara varit 3 dagar sen vi stod med tårar i ögonen & sa "hej då vi ses snart"
Vi for hem till mig lämnade väskorna & Johan fick duscha sen åkte vi iväg igen till den stora djuraffären =) Linda & Andreas åkte & jobbade lite medans jag visade Johan runt i stora Göteborg. Sjukt mysigt va de att gå runt & visa vart jag har vuxit upp...
Gick & åt tillsammans med min kusin på stan. Träffade Jasmine & åkte hem till henne så Johan fick träffa henne & Simon.
Sen åkte vi jag & Johan hem & Johan fick träffa mina föräldrar & blev massa prat med dom innan dom åkte.
Vi la oss en stund innan Linda & Andreas skulle komma & spendera kvällen med oss =).helt plötsligt stod dom & knackade på fönstret till sovrummet & står & gapskrattar för att jag flyger upp,så rädd blev jag..va inte beredd på att dom skulle stå där...va ganska roligt.
Vi satte oss & mös framför tv´n. Jag & Johan tog soffan & Linda & Andreas fick fotöljerna där som låg/satt/låg/satt..ja dom är roliga dom två :P
Kollade på idol & sen åkte Linda & Andreas hem.
Jag & Johan bytte soffan mot sängen......
På lördagen så va de dags för Theos kurs så vi hämtade upp Elenor & åkte emot Linda & Andreas som också skulle med =) blev en sjukt trevlig dag där vi lärde oss MASSOR!! Så skönt att Johan också älskar hundar & hitta på saker med dom!
Sen åkte vi & åt middag med mamma,pappa,syster & systers pojkvän. Riktigt trevligt =)
Jag & Johan cyklade ner till filmaffären..han hade druckit öl så vi hade inte mycket till val egentligen :P hittade inte den filmen vi ville hyrt men Johan hittade en annan riktigt bra..han brukar vara sådär på att hitta filmer annars men denna kvällen hade han tur ;)
Cykelturen blev kanske lite längre & mer "fartfylld" än tanken va men gud va roligt vi hade de! Helt otroligt att vi inte körde omkull egentligen..eller jag ialla fall..blev ju "knuffad på" ;) massor :P
Vi var ganska trötta när vi kom hem så de blev mys i soffan framför filmen & sen sängen.
Söndagen så åkte vi till Ullared (stället som de börjat ett program om nu)åkte dit med Jennie & Calle(syster & systers pojkvän).
Hittade lite småsaker..men vi köpte med oss massa gotta...Jag & Johan älskar gotta..kommer rulla fram så som vi äter :P tur att man rör sig så mycket som man gör..
Åt thaimat & sen åkte vi hemåt för att äta middag med mamma & pappa..dom hade snällt hyrt filmen åt oss som vi ville hyrt dagen innan.väldigt snällt av dom!=)
Kollade filmen & sen gick vi sängs.
På måndagen åkte vi in till Glenn(Johan/johans pappas vän) som bor/jobbar i Göteborg.För att hälsa på & så Johan fick se hur de såg ut där han jobba. Ett däcklager typ.Så Johan (& även jag) tyckte det var riktigt roligt när han va snäll att visa oss runt. Jag är inte så insatt i bilar & däck & sånt men tyckte faktiskt de va riktigt fashinerande att se allt =)
Johan försöker lära mig lite om allt hela tiden..så snart kan jag väl till&med jobba på hans jobb ;)
åkte runt en del i stan innan vi åkte hem för att hämta hans bagage. Skulle sen ut till Glenns jobb igen för vi hade lånat hans bil & Johan skulle bli körd ut till flyget..dock va de inte så lätt att hitta tillbaka till hans jobb..fast vi hade gps & jag är ju född i Göteborg så tog de oss 45 min att ta oss 2 km...vi blev en aning stressade men trots de så skrattades de mycket i bilen & även lite tårar & känslor..vi ville ju inte att han skulle åka..Han ville stanna & Jag ville att han skulle stanna :(
Vi har ju suttit ihop sen i somras.


Men snart sitter vi ihop igen(L)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar