lördag 7 november 2009

fick de jag önskade mig (L)

Ja nu har jag & Theodor kommit hem till Piteå igen! Och denna gången hade Johan beställt snö till mig! Så sjukt roligt! så de blir mycket fyrisåkande & sladdande =) kan även tänka mig en del puttning & mulningar som de blev mellan mig & Johan förra gången vi hade snö =)
Dock så såg inte gårdagen så ljus ut för nån av oss...båda va sjuka & jag låg helt nerbäddad...men när jag kom idag så mådde vi båda mycket bättre...beror väl på att vi har varandra =)
Men helgen kommer ändå (som den hittills bestått av) bestå av mys i soffan framför tv´n.Får ta hand om varandra.Eller så blir de hundarna som tar hand om oss :P
Hundarna blev överlyckliga när dom såg varandra.Alla 3 flög runt & busade i snön tillsammans & va inte särskillt sugna på att sluta när de va dags att åka hemåt.Så nu är hela vår underbara familj samlad igen =)
Dagen har som sagt va bestått av mys i soffan. Patte har varit här & även Nina en stund=)
Tog med mitt (vårt) nintendo wii som vi suttit & spelat.Just för tillfället leder Johan i poäng men inte så länge till förhoppningsvis :P
Har hunnit packa upp lite vinterkläder som fint hänger med sommarkläderna..som man ioförsig inte kommer använda här i Sverige de närmsta..:P men dom hänger bra där dom hänger.
Hundarna va ute & busade på baksidan förut & stackars lilla Troja gjorde sig lite illa så hon fick ett sår i tassen. Så vi har legat & myst med henne i soffan nu & hon är inte ett dugg ledsen för de. Pussar & mys älskar ju denna underbara tös! de gör ju alla våra 3 underbara hundar! mysmysmys & lek det är de som är bäst.
Ja en riktigt mysig familj är vi(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar