fredag 9 oktober 2009


Onsdagen blev proppad med saker att göra!

Startade med promenad i de blåsiga men ändå fina höstvädret tillsammans med Linn & sen fortsatte de med att Jasmine kom förbi en snabbis innan hon skulle på sitt pass på sats.

Undertiden hon åkte iväg på de så hann jag rensa lite i garderoben & leta efter lite vinterkläder.Lär ju behövas! & sen kom hon tillbaka & hämtade upp mig & Theodor. Köpte med oss god mat påvägen & sen åkte hem till henne. Hon skulle ha en kund på dagen så jag & Theodor skulle passa Simon =) & de gick som alltid galant! Theodor passar Simon & jag tittar på. denna dag blev de lek med fotbollen & sen hoppa på studsmattan. Även Theodor tyckte de va kul att stå på studsmattan.Speciellt när Simon hoppade runt :P

Sen skulle jag på middags/kvällsmys med min Kusin & moster så vi gjorde oss klara & sen åkte till centralen där vi mötte chistoffer (simons pappa) & hans kompis.Jasmine åkte till sthlm & jag åkte mot moster.

Det blev en mysig kväll som slutade med att jag somande som en stock!


I går va det segt att gå upp,tur att man har Theo som hjälper till & studsar runt som en studsboll i sängen så de är praktiskt taget OMÖJLIGT att fortsätta sova:P

Vi gick upp & tog en promenad sen en lång skönt dusch för att sedan åka till Linda. Theo fick såklart följa med & de blev lite träning med hundarna men massor massor med prat =)

sen kom Andreas & va med i tjejsnacket! Vilket jag älskar! Han är en riktigt rolig prick!

Linda gjorde en fin inbakad fläta på mig innan jag skulle gå för att träffa lite folk för filmkväll.

Snälla Andreas körde ner mig till stället jag skulle bli hämtad på & de blev en riktigt rolig biltur =) Toppenmänniskor båda två!(L)

Blev upphämtad & sen va de iväg att handla mat. Eller mat & mat :P De blev pizza vilket Christoffer inte va så sugen på ifrån början men de va lättast :P

Vi hade svårt att bestämma vilken film som skulle ses denna kväll.Började se lite på lejonkungen ..vilket förövrigt är en otroligt sorglig film :(

Men de slutade sen med att vi såg American history X

Jag & Michelle satt & pratade om Thailand dit vi åker snart =) bada & sola som tusan! Hoppas Theo kommer ha de bra hemma i Sverige men att han saknar mig litegranna ialla fall :(



3 kommentarer:

  1. Åh jag vet inte riktigt för M har inte bestämt om han ska åka iväg efter jobbet eller inte. Hör av mig så snart jag vet. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de låter skoj :) Hör av mig sedan då! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men tack vännen!!
    Saknar dig med!! =) Kom och hälsa på oss snart igen ;)
    Jo det känns så bra allt just nu, nästan så att jag oroar mig för ett bakslag =/
    Pusses

    SvaraRadera