måndag 9 november 2009

9 november

Meya ligger & myser
dom 2 blå vännerna!


dagen började tidigt....väldigt tidigt!Johan väcker mig.Theodor går runt & mår dåligt & spyr stackarn.så jag går upp &tar på mig täckbyxor & jacka för att bege oss ut i den underbara snön =)
De va helt tyst runt omkring,de enda som hörde va de knarrande ljudet under skorna.Love it!
När vi kom in gick vi & la oss igen & kunde inte sova,låg & mös & pratade istället tills de va dags för Johan att gå till jobbet.
Vi andra låg kvar en stund till innan de va dags för oss att gå ner till affären & köpa fil till Theo.

När vi kom hem så kom Amanda & vi tog med oss dom 2 små (Troja fick ligga kvar i sängen & njuta av att få ha den helt för sig själv)på en långpromenad där vi tog lite kort.














När vi kom in satte vi oss & kolla film & åt lite gotta.Märkte då att de hade blött igenom Trojas gips/bandage så jag ringde vetrinären & frågade om vi skulle komma in. Vilket vi skulle.Så Amanda & jag for dit. Troja tyckte de va jätteroligt att komma dit idag igen.Bara hon inte vill dit igen nu innan vi skall ta bort stygnen! Om de så skall vara att hon gillar folk i blå kläder får väl jag & Johan klä ut oss till smurfarna ;)

Allt gick bra med Troja,Johan kom & hämtade mig & henne &så åkte vi hem slappade lite & sen gick jag över till Elin & Christian.Satt & surrade & kollade lite tv =)
Nu blir de snart sängen.Trötta som vi är allihopa!
Natti natti!

2 kommentarer: