tisdag 6 oktober 2009

Tisdag....

Älskade Simon

Idag har de blivit mycket motion & mycket prat! så både munnen & kroppen har motionerat =)

Blev en lång powerwalk med Linn & Doris till en början på morgonen. Så skönt när man börjar dagen med att gå ut & röra på sig.Man vaknar verkligen till.sen att man får göra det med en sjukt bra vän & få prata om allt mellan himmel & jord gör saken inte sämre direkt. Nej hon är toppen min lilla Linn..Sen att hon har underbara Doris är ett stort plus speciellt eftersom Theo & hon tycker om varandra så mycket!


Efter powerwalken gick jag hem & duschade & sen in till stan & åt lunch med min älskade Jas,som förövrigt skrev på sitt nya kontrakt på lägenheten idag.Grattis hjärtat!!!!


Sen träffade jag Linus,Martin,Vickan &Jens & följde med dom en sväng i affärerna innan jag åkte tillbaka till lilla Theodor.Ringde till Linn & hörde om vi skulle ta en till promis & självklart hängde hon på den ideén. Så då blev de en sväng om till saltholmen denna gång.Blåste som tusan & hundarna badade (som vanligt).Theodor tänker inte så mycket när han ser vatten utan hoppar bara rakt i ifrån bryggan...söt som socker dock!!


Imorgon börjar dagen med powerwalk & sen blir de stan & träffa Jas,sen passa Simon & sen träffa underbara Elin.På kvällen blir man bjuden på middag.Trevligt!


Nu skall jag lägga mig för kvällen & vänta in att telefonen ringer!


1 kommentar:

  1. Vi saknar sig meeeeed ;) du ska ju oxå å resa =P sen när allt vårat resande lugnat sig då kommer vi ses =D

    SvaraRadera