torsdag 1 oktober 2009


För tillfället är jag i Göteborg & leker med vännerna här.Försöker hinna med så mycket som möjligt & träffa så mycket vänner som jag hinner med.

Och jösses vad jag har hunnit med! Kom i torsdags & tror knappt jag hann hinna hem innan jag träffade Linda & Bumbi & sen har de bara fortsatt..

Har blivit mycket hundträning(minst 1 gång om dagen) med olika underbara hundmänniskor..Detta har jag saknat! De goa hundträningarna.Har kört både lydnad & apportering. Skönt att få lite press & hjälp. Tycker de är mycket lättare/roligare att träna när man har ögon på sig & får kritik efteråt.Love it!!!!

Sen har de blivit utgångar,sushiätande,luncher/middagar på avenyn,filmkvällar & spring i affärer såklart =) underbara vänner!!!!

Nu blir de på med löparkläderna & köra en runda. Har blivit mycket löpande & powerwalks med vännerna nu när man varit här!

Och Sånt gillar vi =)



3 kommentarer:

  1. Hahah Tack du med ;P men ja var ju tvungen å testa =) ÅÅh ja vill oxå va i göteborg =P

    SvaraRadera
  2. Hallå nöt:D du skulle ha varit med vi hade såååå kul när vi bowlade;)

    SvaraRadera