torsdag 17 september 2009

träning,lek & promenader....




hänt en del sen jag skrev sist..hunnit "besöka" piteå lasarett bland annat. Men även mycket umgänge med vännerna här uppe =)


Lilla Festis har gått & blivit sjuk men han repar sig förhoppningsvis snart!


Tog en träning med dummysar med Theo,Festis (innan han blev sjuk) & Meya & även lilla Meya förstod va hon skulle göra.


Har även varit på bruks & tränat med Theo & Meya.Fick lite hjälp av Catta & knäppa lite bilder =) Tackar!


Igår va Amanda här & vi hyrde en film (män som hatar kvinnor) på kvällen var jag hos Catta & käka lite sen åkte vi till erik & såg film & hade trevligt.
Idag har Amanda & jag gått en långpromenad med dom 3 små barnen.Troja & Theo e helt galna i varandra.Väntar in varandra & skall leka hela tiden.Tur att mycket energi försvinner när vi är ute så dom är LITE lugna inne :P

Ikväll så får vi se vad som händer...inget bestämmt än..kanske blir idol =)


Fick veta en rolig sak också att mina kära vän Elin hemma i Göteborg har fått lägenhet & precis på samma gata som 2 av mina andra vänner. KUL!!!!Nu blir de bra när man skall hälsa på alla hemma!


Nej nu skall jag återgå till att mysa med dom små & fylla i lite papper & sen kommer Catta =)


1 kommentar: